Debljina linija

More
14 years 4 months ago - 14 years 4 months ago #577 by skullcandy
Debljina linija was created by skullcandy
Idem u srednju skolu, građevinski tehničar.. I u drugom razredu smo jos poceli radit na AutoCad-u to su sve za sad neke vise manje osnove.. Mi smo sad u 3 razredu iz predmeta prometnice dobili da nacrtamo poprecne presjeke ceste, e posto sam jos pocetnike ovo mi nije bas jasno, neznam koju debljinu linije da koristim, ako koristim kao standardnu debljnu tehničke 0.5 to bi u autocadu bilo 0.50mm jel tako?.. Al kad odem u plot i stavim da mi se vidi LWT to izgleda predebelo i ona tanka konstrukcija i srafure se gotovo ni ne vise, sve izgleda skoro pa potpuno obojano a tako nije.. Debljinu da koristim.. (ps: crtam u mjerilu 1:100 ako ti ima ikakve veze)
Last edit: 14 years 4 months ago by skullcandy.

Please Prijava or Create an account to join the conversation.

More
14 years 4 months ago - 14 years 4 months ago #578 by mario
Replied by mario on topic Re: Debljina linija
Prvo i osnovno - crtaj u LAYER-ima. Znači konstrukcija u svom layeru, šrafure u svom layeru. Sve što crtaš neka boja bude BYLAYER.

Ja osobno ne koristim debljine linije u samom crtežu. Debljine linija definiram u PLOT STYLE-u. S time izbjegavam probleme oko mjerila.

Drugo - u Autocadu NE CRTATI u mjerilu. Mjerilo određuješ u Layout-u. Izaberi si mjerne jedinice u kojim ćeš crtati. U građevini je to najčešće u metrima, strojari koriste milimetre. Ako ti je cesta široka 3 m onda tako i nacrtaš - 3 Autocad-ove jedinice.

Pogledaj kako se plota na: www.ic.ims.hr/autocad/plot.html

O debljinama linija: www.ic.ims.hr/autocad/plot-u-boji.html
Last edit: 14 years 4 months ago by mario. Reason: Dopuna

More
14 years 4 months ago #579 by skullcandy
Replied by skullcandy on topic Re: Debljina linija